Tuesday, March 8, 2011

macam mane dengan template baru ni ??

vote blog lame atau blog yang baru ni ?? wuwu ,, tak pelah ,,, kadang2 kita perlu berubah jugak ,,
demi untuk kesenangan dan kepuasan semua orang .. akhirnya ecehhh  saye tukar  template baru ..

ini hasil daripada saranan dan cadangan insan yang bernama 



macam2 soalan yang ditanya kepada insan tersebut ... hehe ..

sebenarnya . sebelum ni saya kan ada masalah dengan mrs teDDy's blog ni .. blog saya tak ade button followers .. disebabkan saya ni cerewet sangat ,, jadi, saya tak memilih untuk amik blogspot punya template , , alasannya hanya tak cantik .. hehe .. oleh itu , setelah dipikir2 dan disaran oleh akak Dayana , akhirnya inilah keputusan saya 
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
 gune blogspot template ,,, wakkaka




p/s: terima kasih sangat2 kat akak ye !

No comments:

Post a Comment