Saturday, March 5, 2011

akhirnya ,, pekse tammmmmaaaaatttttt !!! tamat ,, tamat jugak eyh ... markah lom tau lagi .. kalau sebelum ni risau dengan kertas periksa yang bakal dijawab . sekarang pulak risau about da markah ... adooooiiiiiii

sej n math dah dapat .. kalau sej tu tak dapat apa  yang diharapkan . itu dikira ok lagi (sebab dah biasa dengan itu markah daa) wuhhhuuuu .. bbbbbuuuuutttttttttt  . my math markah . sob sob . mase dah dapat tu malas betol nak kira !!! sebab biasenye markah kertas 1 tinggi .. ingatkan kene darab bahagi nak kira markah rupe rupe nye hanya tambah TEROS !!!  geram gile ba BETOL  la sekarang ni . kenapa ??? kenapa ?? kenapa ? can i cry now ? yes , u can honey .. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaa... until now i still upset . n i will not let my friend know my mark . including nasuha ..

soooobbbbbb . .sooobbbbb . i'm so sorry my belovvvvvveddddd mother . i'm not studying before exam . i want to . but i want study with u . n but when i in the exam week u r in _________ .  i know u'll scolding me .

saya memang dah dapat agak yang saya pasti tak dapat excellent mark . tapi bukan agakan bahawa markah saya akan SETERUK itu .


saya boleh diibaratkan macam lain daripada orang lain . n same macam cikgu ahmad fadhil bin yusof a.k.a senior of my brother in mozac , bekas guru sementara sekolah saya bagi menggantikan guru bersalin sains saya. tapi kalau cikgu kata cikgu boleh" 'berdebat' tanpa baca skrip "(peribahasa baru :D ) sej . bm .bi .agama n boleh dikatakan hampir semua . tapi saya hanya boleh bm n bi sahaja . tu pon saya baca sikitsikit je 'skrip' tu .. huuhuhu . biasanya kalau saya ulang kaji dengan sungguhsungguh . saya memang akan dapat markah MEMBERANGSANGKAN atau lebihlebih baik pon excellent laa . tapi kalau saya tak ulangkaji (bukan la tak ulang kaji langsung) mesti markah yang saya dapat itu not satisfied me .

dat's ayat-ayat yang dapat saya sambung untuk hari ini .

p/s :: teringin sangat nak makan aiskrim yang dalam bekas kecik tu . boleh makan sorangsorang . hehehe ..tamak bet0l kan .. wuhuuuu ,, bukan laa . aiskrim tu sedap sangat . takpetakpe .. let's wait my beloved chubby adek balik . belanja dia for his belated birthday . duit dah terlebih cukup ni . balik cepatcepat !!!

>_@

No comments:

Post a Comment