Saturday, January 15, 2011

pelanduk dua serupa ke ??

m00d : nak ketawe but tak leh keluar pulak . . :DDD

muahahahahahaha. . kenape saya ketawe ??

awak...
ape??
emmmm. .
ape emmm2. .cakap je la
saya cakap ni jangan mare ye. .
okeh. .cakap la
emmmm. .
???
hihi. .nape awak ketawe...

yup ! kenape saya ketawe.. nak tau tak... tak nak?? tak pe..tak yah la bace

ok2. .saya ketawe ni sebab. . eh ?? chop2 ! mane ade saya ketawe.. saya kan da cakap saya n0k ketawe. .tapi dok boleh ketawo pul0k erh !

hihi. .yela2..cam ni cerita nye..

orang ni..emmmm..tak yah la saya cerite sape orang nye ye..
dia lelaki (ehem2) . .n rasenye senang k0t nak cari orang yang same muke macam dia. .dekat sekol0h saye ade s0rang budak form 2 serupe ngan die. . ade lagi sorang ni serup0 g0k dengan die. . tapi yang lagi sorang ni satu negeri dengan die. . iaitu negeri ______

tapi . . .. . yang satu negeri dengan dia ni perempuan..dia ni pul0k lelaki. .n perempuan ni same rupe ngan dia..yang lain nye hanyelah pakaian , tudung n mekap.. cubelah korang bayangkan

korang ni lelaki . .n then ade pelanduk dua seghup0 dengan korang. .n orang tu perempuan. .
cube kalau sedare mare korang or kengkawan korang terserempak dengan perempuan tu n sangke yang tu korang. . make kengkawan@sedare mare korang pon tanya pada perempuan tersebut..

'eh ?sejak bile kau jadik p0ndan ni. .masyAllah. .bertaubatlah..jangan lah bermekap2 ni... .ya Allah ! tak percaye aku kau ni kawan aku !'

n perempuan tu p0n jawab

'????. . mane ade saya tukar jantina..saya memang sejak lahir dah perempuan dah. .encik dah salah orang kot..'

n sedare@kawan korang p0n cerite kat korang pasal bende yang terjadi tuh . . hahahahaha. .mesti muka korang merah gile an? malu an?? hahahaha...


harap semua pelanduk due serupa saya bukan lelaki. . .hahahaha

manusia kan ade 7 muka yang hampir serupa ngan kite. .tapi orang tu tak ade kene mengene ngan kite LANGSUNG !!

No comments:

Post a Comment