Tuesday, January 25, 2011

FH ke tu ?

akhirnya !!! siap p0n kerja P.Seni ni !  ok . . j0m kita cerita !

Jom Masuk U !
erk ?
nape?
awak dah boleh masuk U ke?
kenape tak boleh pulak?
sebab awak bawah umur..hahaha

bukannya saya nak cerita yang saya ni da masuk U tapi nak cerita yang saya ni dah masuk Universiti..
eh? same ja la..hikhik. .
sebenarnya Jom Masuk U ni ialah karnival yang diadakan khusus buat mereka yang Form 5 n ke atas. .iya la..name pon masuk  Unuversiti  U. .mesti lah yang dah lepas SPM kan... semua booth kat sini ialah booth2  Universiti yang terdapat di Malaysia. .etc contohnya.. Universiti Islam Antarabangsa . .Universiti Teknologi Petronas. .Universiti Teknologi Mara, ,n banyak lagi la !

orang yang patut pergi  diajak ialah abang2 saya. .saya hanya mengikut je. .hahaha. .nanti saya je kat rumah. .
 penat 'cross country' hanya suam2  kuku (sebab dah tidur sebelum tu ). .so, boleh lah kite ikot , ,hihi..
abang saya yang sulong dah habis belajar tu tengah cari kerje. .dia pergi Festival Carier kat Mydin. .

jom kite cerita ape yang terjadi kat MITC..
kebanyakan yang datang mestila budak SMK  sekolah menengah kan ? ade yang buat rombongan termasuklah sekolah saya . .tapi  . .hanya pelajar f0rm 6 n form 5 asrama je. . my mum  bising. . sebab diorang je yang diberi pergi. . .yang lain kene la pergi sendiri ! : D. .hampir semua booth kami pergi. .

tiba2. .saya dikejutkan oleh penemuan yang tidak dijangka @ disangka2 !!! ketika saya berada di  booth sebuah universiti (tak ingat la U mane ) ..n saya pusing ke belakang. .

saya TERNAMPAK ! seorang penyanyi nasyid ! mula2 terpandang perempuan sebelah dia . .lepas tu 'ter'pandang dia ! mase 1st time pandang tak berapa cam sangat . .  jarak saya dengan dia dekat je !!

'eh !!! tu macam Fitri Haris je ?!! eh?? !! biar betul ni ? '

nak tegur kang takut salah orang pulak ..sepanjang berada kat sane mata melilau je cari dia tuk pastikan betul atau tak yang tu Fitri Haris . .tapi. .unfortunately dapat tengok sekali je. .pastu dah tak jumpa dah ! : (

mase dalam pejalanan balik tu kite dah tekad untuk tengok wall FB dia  . . n malang sekali lagi dia dah tak ada FACEBOOK !!! dah tutup akaun FB  ke Fitri Haris. .ad0yai !!

awak. . Fitri Haris tu sape ?

eh ?lupa lak ceq nak habaq. . Fitri Haris ni bekas penyanyi nasyid kumpulan UNIC. . sekarang dah nyanyi secara solo . .tapi  tak de pulak lagu dia kat Ikim fm . .

musafir rawan-Fitri Haris(klik sini) << ni lagu solo dia .. n dalam video tu  gambar dia .. hensem kan ?

lafaz yang tersimpan(klik sini) << ni pulak salah satu lagu  dia dengan bekas kumpulannya . . ramai orang puji dia sebab 1st nye mestile hensem .. 2nd pulak sebab dia pandai tarik suara . .cube tengok part 3:29 . .tinggi kan ??!! n then dia comel kan .. .hahaha !!

hopefully orang yang saya accidentally meet jumpe tu FH kan . .hihi

(p/s : dah lama tak dengar lagu ni !! remaja UNIC(klik sini) . .)

>_*

No comments:

Post a Comment