Sunday, January 30, 2011

grey's anatomy !

grey's anatomy ?? ape bende tu ? huhu .cerita la. .

it's happen last night (sabtu-29/1). .  cerita tu ade kat ntv7 . . tahu tak full of ape ? cerita ni full of suspen !!
uuuiiiiiii. . ngeri bet0l . rase macam kite pulak berlakon dalam cerita tu ! iye ..betol !! ..kalau korang tengok kan . .agaknye korang rase ape yang  saya rase . .dah macam 3D le plak cerita ni

saya tak tahulah nak olah balik cerita ni . .cerita ni ialah sebuah medical drama . . hospital yang menjadi 'watak' dalam cerita ini terdapat di Washington iaitu   Seattle Grace Mercy West Hospital in Seattle . .

mengisahkan seorang lelaki yang tidak berpuas hati kerana isteri kesayangannya mati di hospital tersebut dan mendakwa akibat kegagalan doktor2 di hospital tersebut merawat isterinya. .dia membawa sepucuk pistol dan menembak sesiapa sahaja sekiranya pertanyaannya tidak dijawab dengan bet0l . .main tembak je . . tapi sebenarnya hanya 3 orang utama yang ingin ditembak .. dan juga doktor bedah yang membedah isterinya. .lelaki ini dapat tembak Derek Shepperd yang merupakan Ketua Bedah Saraf . .doktor Derek juga ialah orang utama yang ingin ditembaknye. .

sampai situ je yang saya dapat tengok . .pastu dah tertid0r ..n rasenye to be continued kot. . so minggu depan boleh lah tengok .. cerita tu habis pukul 12 tgh/mlm. .saya tid0r dah nak dekat pukol 12 gak ..tapi mase tu tengah iklan n mase iklan tu la saya tertidur . .huhu

pelakon2 Grey's Anatomy






yang belah tepi sebelah kanan tu suami isteri ..

^_<

No comments:

Post a Comment