Saturday, July 3, 2010

suara misteri

selesai solat maghrib,aku masuk bilik..nak tengok fon..mana la tau ada mesej masuk ke..missed call ke..

then,tiba-tiba aku terdengar suara..aku tak pasti suara siapa tu..harap2 bukan suara 'benda' ........ [ishhh]...harap tu hanya suara jiran[tapi kenapa cam dekat ngan tingkap bilik]..lepas dengar suara tu aku terus keluar...perghhh..meremanggg..time tu jantung memang berdegup kencang..kencang yang amat sangat..cam nak jatuh je jantung tu..memang takut glerr arr time tuh...

aku teringat akan al-qur'an..aku terus amik n baca..dengan harapan hilang la perasaan tu[time takut je ke baca..kalau tak takut?tak baca?]...huhuhu...lepas baca terus tidur...tak dapat la solat isya' awal..yang jadi 'penyelamat' tu macam cerita post sebelom nih la..bunyi guruh..hihi..tu pon naseb baik tersedar..kalau tidur mati..macam mana..bermuram durja la aku keesokannya sebab tak dapat solat[dosa besar tu]...

'~'

No comments:

Post a Comment