Thursday, June 17, 2010

kenapa perlu sedih kerna dia!!

ISHHHH!!!!!kenapa nih...kenapa pulak aku rasa sedih bila dia cakap macam tu..dia bukannya mak ayah aku..dia bukannya adik-beradik aku..dia bukannya ahli keluarga aku yang aku perlu menangis dengan kata-katanya yang mengatakan bahawa dia akan pergi untuk selamanya..aku rasa aku tak sayang dia..tapi kenapa aku still menangis..lagi satu..dia suka buat aku marah..merajuk dia mengalahkan budak perempuan...budak perempuan pon tak merajuk macam dia..

EEEEEEE!!!!sikit2 nak merajuk...benci betol la..huhu...lepas tu,dia suka berprasangka buruk..dia suka cakap aku yang bukan2....uisshhhhhhh!!!!!

TENGAH GERAM NIH!!!

nasib baik aku tak bagi alamat blog ni kat dia(kalau dia baca pon dia tahu ke siapa yang aku tengah cakapkan ni)..huhuhuhu

T_T....geram yang teramat sangat...dia suka buat halllll!!!!!!!

No comments:

Post a Comment