Wednesday, June 9, 2010

haha..apa-apalah diorang ni.

haha..kelako la classmates2 saya nih...Masa time paper Sains kertas 2 tu ok lagi.Just biasa2 je.Tapi masa time paper matematik kertas 2 tu sya asyik tersenyum je melihat gelagat diorang.Oleh kerana saya duduk di kedudukan yang kedua dari belakang di barisan saya, senanglah saya melihat gelagat-gelagat orang depan......hahahahaha..kelakar la.,kelakar sangat2.time pekse tu saya asyik tersenyum n menggeleng-geleng bila melihat mereka...Mana taknya..selang beberapa minit je..ada sahaja 'benda' putih yang berterbangan atau melompat dari 1 meja ke meja yang lain..agaknya apalah 'benda' putih tu ...hahahaha...'benda' tu ialah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
scroll lagi
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

jeng jeng jeng....
haha..'benda' putih tu ialah gumpalan kertas yang mengandungi tuuuuuutt..ooopsss...tak boleh beritahu..takut2 de pulak pihak yang marah..hmmm..itulah perkara yang membuatkan saya hampir tergelak .Iaitu kejadian 'benda' putih melompat dari satu meja ke satu meja...kalau anda tengok kejadian tu mungkin anda juga akan tersenyum..

haha...

No comments:

Post a Comment