Monday, August 22, 2011

Blogwalking sebelum raya

Sesungguhnya orang yang membohong itu ?    
Janganlah kau wahai manusia  !

Manusia ialah sebaik-baik ciptaan .

ehhh ! ape yang teDDhiya cuba mepek ! !

mentang-mentang le raya nak dekat .

tanda-tanda awal le tuh .

PMR belum pass . dah jadi GIIII .....

hak3 ! 



maap la ye korang !

Jom Tekan !
nah ! sambil ' I DO ' by Colbie Caillat didendangkan di telinga .  dengan eksaited nye menulis segmen ini ! dianjurkan oleh . . cik LULU    [ tengsss !! ]

nak join ke ?
tekan BANNER bebeh !
atau bawah banner

alang-alang makan eskrim 
biar sampai ke sisa terakhir

kepada cikgu2 BM . jangan marah saya ye !>_<

DAH alang-alang tulis ni kan  . teDDhiya nak ucapkan le selamat memakai baju baru  , kasut baru , keter baru , duit baru . ha ! lagi ape lagi . heeee~ 

tu antara list bawah-bawah . bak orang hang tuah kate " tak penting nau le "

yang ingin ditekankan disini ialah !

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR .
[ batin ade tak ?
kalau ade . 
MAAF ZAHIR dan BATIN 

tau !

kepada sape ?

kepada 

PARENTS
FAMILY
FRIENDS
FOLLOWER 
BLOGGIES yang sudi baca !

korang2 termasuk kan .


[ suke nyeee ]

[ kepada yang puasa penuh . bergembiralah kamu di hari raya .
bagi yang tak penuh ?
ganti-ganti lah ye ! ]




11 comments:

  1. Kunjung mengunjung dari segmen Lulu Caldina.

    http://gen2merah.blogspot.com/2011/08/segmen-blogwalking-sebelum-raya.html

    Salam aidilfitri. Mohon maaf andai ada silap dan salah sesama kita jika ada yang tersinggung dan tersalah faham..

    Maaf Zahir dan batin untuk 1 syawal yang kian menjelang. Moga sisa-sisa Ramadhan yang ada kita tingkatkan amal dan ibadah sebanyak yang mungkin.

    ~Ikhlas dari saya Gen2Merah. Salam kemaafan~

    ReplyDelete
  2. Salam Ziarah daripada blog Kancil,

    Selamat hari raya Aidilfitri daripada Kancil..

    Kalau ada kelapangan dan kesudian, datanglah ke blog Kancil....

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/segmen-lulu-pages-blogwalking-sebelum.html

    ReplyDelete
  3. hai dear, ryn singgah cnie dri segmen LULU CALDINA. .
    salam perkenalan :))

    okeyh, smentare sempat nie, ryn nak mitak maaf if ade wat sala or silap spanjang b'blogging nie. . al maklum la, first year braye as blogger :)) hehe. . lastly, ryn nak ucap SELAMAT ARY RAYE ! yeayyh. . nak duit raye buleyy ? =p

    ReplyDelete
  4. BW sebelum raya!! jalan-jalan sini sambil follow blog ni. huhu
    http://adi27mac1990.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

    ReplyDelete
  5. salam...mama dtg dr segmen Lulu Caldina...

    selamat hari raya mama ucapkan dan bersamalah kita bermaafan...

    http://maszull.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

    ReplyDelete
  6. salam lebaran, maaf zahir dan batin dari WARDAH ALISYA

    ReplyDelete
  7. selamt hari raya maaf zahir dan batin dari arulchelsea..

    http://arituarini.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

    ReplyDelete
  8. baca entri ni terasa teruja nak raya..ngee

    Salam aidilfitri :)

    ReplyDelete
  9. salam ukhuwah..

    selamat hari raya aidilfitri..

    maaf zahir n batin.. :)

    ReplyDelete
  10. assalam bloggie2 ! teDDhiya kat sini ,

    terima kasih sangat2 ! sebab BW n FOLLOW blog saya yg tak seberapa la sangat ni kan .

    only a few days left for LEBARAN !

    salam Aidilfitri daripada saya kepada anda2 semua !

    ReplyDelete