Monday, January 4, 2010

dah lama...

hemmm... Dah lama aku tak update blog aku ni.Bukan tak de 'benda' yang nak diceritakan cuma diri ini terasa malas nak nak tekan keyboard.Bila dah bukak tak tahu nak cerita macam mana pulak.Cara senangnya adalah kena buat catatan dalam sebuah buku.Bila idea tu datang tulislah.Aku ni lebih suka menulis dan bercakap jika mengenai cerita.Kalau korang nak tahu apa aktiviti aku sepanjang Disember 2009, korang bacalah yang lain-lain.

Okla, sempena tahun baru 2010/1431 ni aku nak ucapkan selamat tahun baru.Kepada yang kecundang pada peperiksaan UPSR ke PMR ke atau peperiksaan biasa jangan putus asa kerana perjuangan masih belum tamat.Masih banyak lagi 'peperangan' yang perlu anda tempuhi.Azamkan diri anda untuk belajar bersungguh-sungguh,gembirakan hati mak ayah.Kalau azam aku tahun ni nak hafal 30 juz al-quran.Hari tu aku terdengar kat Radio IKIM.fm rancangan alam ria si kecil ada adik tu umur 11 tahun dah dapat hafal.Lebih muda dari aku.Sebab tu aku berazam nak hafal al-quran.Mudah-mudahan azam aku tercapai(amin).So,tahun ni aku kena usaha lebih.

Kepada abangku yang dah ambil SPM,calon2 PMR,SPM 2010 saya doakan mudah-mudahan anda berjaya.(AMIN)

No comments:

Post a Comment