Thursday, August 23, 2012

KEJAM ! !




alamak ! dah lame tak up-to-date la ini blog . agak busy ? alasan yang terlalu umum . agak malas ? alasan yang terlalu straight foward ! haha . malas ? memang pon .  agak terkejut bila followers hampir 50 . -_-

nah  ! korang rase kan . orang yang tidak meng'update' blog ialah orang yang KEJAM .  korang . jangan terase pulak  . terkena jugak batang hidung teDDhiya ni .

member : kau KEJAM !
blogger : pahal pulak ?
member : yela ! sebab kau tak meng'post' entri baru untuk aku bace , aku tunggu bukan main punya lame . 
kau  tahu ?
blogger : lah , yeke . aku ingatkan takde orang nak bace blog ' buruk ' aku ni . (merendah diri)
member : kau ni pehal ?! kau tak nampak ke follower kau da melambak tu ! mesti la dalam ramai2 tu ade yang sudi nak baca ! kau tak terpikir ke huh ??!! (marah menggila)
blogger : beb , sebab tu je ke kau label kan aku kejam ?


agak . . . . hurmmm . lain macam sikit bila ade orang cakap kita KEJAM  bila tak update blog . lawak pon ade . (sikit je -_-)

so , sini saya ade beberapa situasi dan . .  korang pilih yang mana satu lagi KEJAM !

situasi pertama :
pembunuhan sesama ahli keluarga

situasi kedua:
membunuh diri

situasi ketiga :
si lelaki/perempuan putuskan hubungan mereka walaupun baru je sebulan bercinta !! (ni yang paling aku menyampah)

situasi keempat :
membunuh haiwan dengan sengaja

korang  pilihlah
nanti saya bagi jawapan saya pulak 
:)





No comments:

Post a Comment